LOVE ME, LOVE ME, SAY THAT YOU LOVE ME! (:

2011. január 31., hétfő

SZIASZTOK LÁNYOK!!

Istenem! Annyira hiányoztatok! Komolyan...
A történetet áttettem egy másik oldalra                                                                    //  http://butterfliesandjb.blog.neon.hu/  // , itt találhatjátok majd az új fejezetet, amit fel is tettem...
Ez alatt az egy hónap alatt, mit ne mondjak nagyon belejöttem... Írtam 30 fejezetet, szóval naponta fogok jelentkezni... Az új oldalamon lesznek most már a részek, ha tetszenek, nagyon kérlek dobjatok komit! :)
                              XoXo Adél <3
                

3 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon hiányoztál.♥..De a fanciced is:P
    A másik oldalra is fölnézek:).ha nem itt lesznek♥

    By:.Rencsu.

    VálaszTörlés
  2. Jujj Adél léci a másik olddalra is csináld meg, hogy ne keljen regizni:P
    Így nem tok komit írni..De akartam.:)
    Előre is kösziiii♥

    Rencsus

    VálaszTörlés
  3. csak a nevedet és az e-mailedet kell megadni a kominál és utána márr engedi, így nem kell regisztrálni, csak a neved írja ki. :)

    VálaszTörlés